ارمیتاارمیتا، تا این لحظه: 10 سال و 10 روز سن داره
ارشیداارشیدا، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات ارمیتاوارشیدادردونه های مامانی

۳مردادوزمینی شدن ارشیداخانوم

1397/2/24 1:28
نویسنده : مامان
62 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوخوش اومدی‌.روز۳مردادیعنی روزدخترارشیدای مامان باکلی نگرانی ودلشوره وترس ب دنیااومد۲مردادتولدمامان جون بودشام خوردم حرکتی حس نکردم ساعت ۱۱بودک یه حرکت حس کردم تاصبح خوابم نرفت صبح رفتم بیمارستان نوارقلب اولی هیچ حرکتی نبوددومب

دوباره انجام دادندارشیداخانوم‌ فقط خودشاتوشکم مامان سفت میکرداماحرکت نداشت گفتندک بایدسونوانجام بدم خانوم دکترخیلی مامانی راترسوندزنگ زدم بابااومددنبالم رفتیم اصفهان بیمارستان بسری شدم ونوارقلب انجام شدخیلی بدبوداورزانسی رفتم زایشگاه خانوم شاهرخ مامای همراهم بودندکیسه ی اب ک پاره شدمشخص شدک مدفوع بوده وساعت۷و۴۵دقیقه ارشیداخانوم باکلی استرس وحال بدمامان ب دنیااومدتوسط دکترطالبی با۳دوربندناف پیچیده دورگردن.وقتی دیدم ک بندناف دورگردنت خیلی نگران شدم وترسیدم ب محض بازکردن بندناف شستشوی معده انجام ش

د

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)